IL-koulutus: Laadun kehittäminen – tehokkuus ja parempi asiakaskokemus

Yrityksen tehtävänä on tuottaa arvoa tärkeimmille sidosryhmilleen, kuten eri asiakassegmenteille, omistajille, henkilöstölle ja yhteistyökumppaneille.

Toiminnan laadun jatkuva kehittäminen on laajempi kokonaisuus, kuin tuotteen ja palvelun ominaisuuksien suunnittelu. Laatuun sisältyy taito tuottaa jatkuvasti arvoa eri asiakassegmenteille ja muille sidosryhmille. Koulutuksessa opitaan hallitsemaan laadun kehittämisen peruskäsitteet ja hyödyntämään tavallisimpia työkaluja omassa organisaatiossa. Tavoitteena on sujuvuus, tehokkuus, virheiden ja hukan vähentäminen sekä parempi asiakaskokemus.

Kurssissa on ennakkotehtävä, joka lähetetään palautusohjeineen osallistujille kaksi viikkoa ennen koulutusta.

Kurssin sisältö

  • Laatu syntyy prosesseissa
  • Vaihtelun merkitys ja hallinta
  • Asiakas laadun määrittäjänä
  • Arvon tuottaminen tehokkaasti
  • Leanin periaatteet ja käytännöt
  • Ihmiset laadun tekijänä – kehittämistyön johtaminen

Kouluttajana toimii Laatukeskuksen vanhempi asiantuntija DI Petri Lehtipuu. Petri on työskennellyt laadun, johtamisen ja palveluiden kehittämisen parissa noin 30 vuoden ajan ja kouluttanut tuhansia asiantuntijoita ja esimiehiä.

Lisätietoja: asiakaspalvelu@ilry.fi

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen tästä.